Návštěva, hromy blesky

Býti tím, co chcete je někdy obtížné a musíte si to vyžádat, i když za to padnou nějaké oběti. Mít to, co chcete, co potřebujete, za to se musí bojovat. Ztrácet čas nad tím, nad čím víte, že nemáte žádnou moc a nezískáte to. Vracím se do reality v níž už nemám co ztratit.

Jasné osvícení činí probuzení - po pár minutách přiběhla Elis do pokoje, hlavou my vždy projedou myšlenky ''sakra, kde to ta holka spí?!'' ale hned zmizí. Obejmula mě a vyptávala se, co všechno se stalo. Jasně, nic jinýho jsem ani nemohla očekávat. Povyprávěla jsem jí to a potom jsme se vydaly do kotle. Bylo vydání věštce, tak jsem si ho šla koupit. Moje udivení nebylo nikde jinde, než nad napadením CIRKUSOVÝM mudlovským medvědem. No, jako cirkusák mi moc nepřipadal, a taky na něj byl moc divokej. Vše, co tam o nás psali byla pravda - ať píšou. Přešly jsme s Elis ke krbu a přemístily se k Mungovi. Měly jsme v plánu jít navštívit Katherine a Amaie, což nám vyžádalo asi dvě hodiny a patnáct minut. Asi dávají lékouzelníkovi do kafe málo kofeinu, protože nás naprosto ignoroval, nebo spíše spal. K večeru tam přišla Julie F. , lékouzelník zareagoval a pustil nás dovnitř s upomínkou, že v devět končí návštěvní doba. Přešly jsme s El do pokoje mé sestry a Jul šla k Amaiovi. Potom jsem se šla k Amaiovi  kouknout, to bohužel ale nebyl sám a má návštěva padala. S Elis jsme zmizely z nemocnice zpět do kotle. Musela jsem jí říct, co se mezi nám všechno stalo, protože to nejde udržet. K mému údivu my nějak moc nepomohla, nebo spíš to co mi řekla že mám udělat bych ani nikdy neudělala, protože já jsem jiná než ona. Už celý večer strašně pršelo a hřmělo, vcelku to bylo dost nepříjemné ale vzhledem k událostem i přizpůsobivé. Rychle jsem přeběhla z kotle na ubytovnu, ale než jsem tam doběhla, kvůli takovému lijáku už jsem měla celý top promočený. Na pokoji jsem se převlíkla a zalehla. Tebe jsem si vytáhla teď, opět pár minut po půlnoci. Asi mě to přitahuje psát takhle po nocích. No, dnes se půjdu znova kouknout za Kath a za Amaiem, tedy pokud mi to aspoň vyjde na pár minut. Tak zatím bonne nuit!