Pitomec, pitomec, pitomec

Když se něco stane člověku, kterého nesnáším, moje radost nezná hranice. Když se něco stane člověku, kterého mám nadevše ráda, můj hněv nezná hranice. Pro koho teď tu ale být? Přijít o kamaráda, ale být šťastná něčí zkázou? Nepřijít o něj a tolerovat ho? Stát se špatnou nebo dobrou? 

S raním vstáváním a neklidnou postelí jsem vstala a zamířila do kotle. Do oběda se nestalo vůbec nic, dokud samozřejmě nepřišel pan čistokrevný Amai. Sedl si ke mně ale bohužel jsme tam nebyli sami. Seděl tam i ten Katherinin blázínek do zvířat a kytiček - Berný. Katherine se mu asi vyhýbala, teda aspoň to tak vypadalo. Amai potom zamířil za Julií a Berný za Kath. Po kotli se pohyboval už po několikátý den muž v černém. Podle mého mínění někoho hledal. Po pár minutách se Amai zvedl od baru a šel k tomu chlapíkovi a podle toho, jak tam stál dlouho si asi povídali. To ho snad nenapadlo, že to může být někdo, kdo ny ho v sekundě sejmul k zemi? Po "rozhovoru" se Amai někam odplížil a já  svůj chod věnovala Příčné, kde jsem shodou náhodou potkala u banky Amaie. Jako chytrá jsem mu zas vysvětlila všechno kolem takových lidí a vynadala mu. Náš rozhovor došel k Eamovi o kterém jsem za účelu věrnosti nechtěla mluvit. Rozloučili jsme se a já věnovala pohled botám. Kotel opět celkem poloprázdný, takže jsme se rozhodli jít ještě do parku, vzala jsem sebou vyvenčit Allien. Já, Katherine, Amai. Povídali jsme si ale Amai se dostal k zarážející otázce, proč nemáme Jul rády a co proti ní máme. Řekla jsem mu, že o tohle nejde, a on důvody moc dobře znal. Jeho slova se mo nelíbili. Sebrala jsem se a z toho hloupého parku zmizla. V portsmucku jsem si sedla na molo a zamyslela se.  Bylo několik minut před půlnocí. Musím říct, že jsem se celkem bála být takhle sama v noci. Opět jsem šla do kotle, kde nahoře byl nesmírný hluk. Šla jsem tam a Amai s tím Mrzimorským klukem se prali. Když mezi nimi byl klid, skočila jsem k nim a odehnala je. Křičela jsem na oba dva, že jsou blbci a takový ty moje žvásty.Amaie jsem odvlíkla ke mně na pokoj a ošetřila ho. Vše mi řekl. Doprovodila jsem ho na pokoj a "dobrou" nocí den zakončila.


Diskusní téma: Pitomec, pitomec, pitomec

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek