Vyhrožování

Po dnešku se už ničemu/nikomu nedá věřit.

Po ránu ke mně Elis přiběhla s velkou neočekávanou novinkou. ''Psal mi''. Podala mi obálku a já se na ní koukla, otevřela ji a v ní byla tmavá růže. Vzala jsem lístek a přečetla si ho - ''Růže na tvůj hrob. M.G.''. Tohle bylo až nadmíru neuspokojivé, protože, kdo jiný by měl takové iniciály než on?  Sebraly jsme se a přemístily se k Mungovi, šly jsme za Katherine. Elis jí ukázala obálku. Žasla nad tím stejně jako já, dokud na okna nenarazila sova. Otevřela jsem jí okno a pustila ji dovntiř. Měla obálku pro mě. Odvázala jsem ji obálku z nožky a vzala si jí. Stejná barva obálky jako byla u Elis. Otevřela jsem ji a četla. Vyrazilo mi to dech. Holky chtěly abych to přečetla nahlas. Samozřejmě tam nebyl jen sám lístek. Byl tam dodatek. Lektvar. 

Toto mě zarazilo ještě víc. Může to být.. jed? Nad tím do teď přemýšlím. Ihned jsem se sebrala a běžela k Amaiovi do vedlejšího pokoje. Byla tam s ním Julie, tak jsem ji musela vyhnat, protože tohle je soukromé. Všechno sem mu to vylíčila a podala obálku. Jeho reakce byla více než zarážející. Ať to dojdeme nahlásit na ministerstvo, a nepijeme ten lektvar. Vůbec se o to nestaral. Došel pro Julii a vzal ji zpět do pokoje. Tím mi bylo jasné, že bych měla vypadnout. Řekla jsem mu jen ať si dává pozor a zmizela jsem z nemocnice. V kotli jsem ho hledala, ale marná smůla.

Vlastně, když nad tím teď tak přemýšlím. Proč by zrovna on nám chtěl něco udělat a posílal nám to takhle uboze, když už jsme se sebou dávno skončili? Co když.. co když to je někdo úplně jiný?

Diskusní téma: Vyhrožování

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek